STOP hovorům z call center
Provozujete call centrum nebo nabízíte produkty přes telefon? Mějte se na pozoru, protože nová úprava Vám tzv. hází hračky do kanálu. Již nebudete moct uzavřít smlouvu se zákazníkem pouze za pomocí jednoho hovoru na dálku.
Každý to známe. Volá neznámé číslo a snaží se Vám něco nabídnout – např. výhodnější tarif, lepší pojištění apod. Stačila chvilka nepozornosti a už jste odsouhlasili podpis smlouvy na dálku, aniž byste věděli, s čím vlastně souhlasíte.
Tomu je již konec po novele zákona o ochraně spotřebitele a zákona o elektronických komunikacích.
Nově, abyste byli takovou smlouvou uzavřenou po telefonu vázáni, musí být společně splněny následující podmínky:
je Vám navrhovaný obsah smlouvy zpřístupněn v textové podobě (elektronicky i poštou);
vyjádříte svůj souhlas se smlouvou buď elektronicky nebo písemně
Máte-li další otázky, neváhejte se na nás obrátit.
Comments